2011年10月5日 星期三

(爐甘石膏)洋甘菊止癢液.



爐甘石膏-洋甘菊液 
 
功效: 改善濕疹,止癢.美白, 蚊蟲咬傷水痘、帶狀皰疹
 
止痕膏的主要成份係爐甘石粉,其功效為:目赤翳障,爛弦風眼、潰瘍不散,皮膚濕瘡,具有消炎、清涼,止癢作用,可以治療各種急性無滲出性炎症,單純性皮膚瘙癢,熱痱等
 
*注意事項: 對於尚不了解的皮膚問題,請尋求專業的皮膚科醫生診斷,以免情況惡化!謝謝
 
*適用部位: Face/Body
 
*適用膚質: 敏感性 ~乾性皮膚/ 混合性
 
    量:180ml
 
    份: 金盞花浸泡油/ 乳油木果脂 / 爐甘石粉/氧化鋅/甘油/ GSE
添加﹕洋甘菊花水/玫瑰花水/ 廣霍香精油/ 佛手柑精油/
 
保存期限:放置冰箱保存,可延長保存期限  
 




呢支野我上網睇左好耐,都搞左二日,入貨同諗個配方都有d問題,
點先可以做到保濕強,同可以止癢消炎,

之前諗過做成藥膏我失敗左二次,第一次我用簡易乳化劑阿及植物天然乳霜,全失敗啦..油,水,粉全部分離,我攪左好耐,都係咁.....死晒...

最後一次我拿左隻醫生介紹濕疹人事同皮膚敏感人事用的藥膏,我落左落去,打左一個字就變成藥膏..嘩...頂...好成功..一早用呢個啦..就吾洗搞咁耐..

浪費左我好多錢啦..頂...

我拿左黎用,,搽面邊d濕疹,搽左善去超止癢啦.而且面很白..還可以美白啦...haaa

止癢皂液(紫草葉+白芷煲水)


    份: 酪梨油 / 椰子油 / 棕櫚油 /甜杏仁 /葵花油 / 橄欖

添加﹕GSE/(紫草葉+白芷煲水)-PH8

這二款一齊用很勁囉....

沒有留言:

張貼留言

護子宮的按摩油及泡澡精華油:

有幫助受孕的秘訣嗎?? 解說: 生值功能的調節屬於肝經脈,可選擇益肝助腎的精油,有些精油還能促進卵巢的功效,增進黃體素分泌, 精油能夠幫助血液循環,有利受孕, 亦都能有平衡神經系統,身體的荷爾蒙也慢慢調節,對夫妻二人都有不錯的幫助。 客戶黎鋪頭睇身心靈症後...