2012年4月22日 星期日

幫Tammy代製防蚊膏液﹠天然防蚊膏液﹠嬰兒紫雲膏濕疹用品3寶洋甘菊支裝止痕液,)

Tammy代製防蚊膏液﹠天然防蚊膏液﹠嬰兒紫雲膏濕疹用品3寶洋甘菊支裝止痕液,)
2011年7月14日下午4:28公開累積瀏覽 11 0

[Cw Handmade]幫Tammy代製防蚊膏液﹠天然防蚊膏液﹠嬰兒紫雲膏濕疹用品3寶洋甘菊支裝止痕液,)

收到Tammy詢問她的BB剛1歲大, 間唔中會濕疹發作, 不至於好嚴重 (無出水/發炎), 只係紅咗及腫起咗, 間唔中會比佢抓損d皮膚, 有時會出紅色點點,知道情況後介紹了手工皂和濕疹用品給她.電話都說明點用.希望手工皂可以幫助這bb,

先要講一句.我不是醫生.只能將我知道和自己的經驗告知,告知要注意事項.湯水.食物,手工皂用法.功效等等情況.
只希望手工皂可以幫助濕疹人事改善皮膚問題.
 
代製物品:
 
1. 金盞花馬油蜂蜜滋潤手工皂
2. 貓爪滕蕁麻皂105-108G
3. 紫草馬油牛奶皂110G
4. 紫草膏30G盒裝
5. 洋甘菊支裝止痕液
6. 天然防蚊噴霧劑套裝110ML
7. 天然防蚊膏液20ML


多謝佢支持天然成份的產品,對皮膚及環境作出真正的保護,真真正正做到“無添加”,希望我們居住的地球回歸自然原貌.
 
如對手工皂,護膚品,找我代制手工皂及母乳皂有興趣請私人留言及電郵詢問:yan499hk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言

護子宮的按摩油及泡澡精華油:

有幫助受孕的秘訣嗎?? 解說: 生值功能的調節屬於肝經脈,可選擇益肝助腎的精油,有些精油還能促進卵巢的功效,增進黃體素分泌, 精油能夠幫助血液循環,有利受孕, 亦都能有平衡神經系統,身體的荷爾蒙也慢慢調節,對夫妻二人都有不錯的幫助。 客戶黎鋪頭睇身心靈症後...